neděle 18. září 2011

a musí být hnusně

Tedy-pěkně se to rozjíždí...4 známky z něminy...a to za cca týden (plus mínus pár dní).Nepochopim...Moje nejlepší kamarádka je nemocná.Áá bože-když nepude do škole-co já tam budu dělat sama???ještě že tam je Petra.Zjistilo se,že sní se člověk nenudí.Děvčata-eště že vás mám :))
Kdy sem si vlastně řekla že pudu na ekonomku??? Ani nevim proč zrovna ISŠTE.Možná to bylo kvůli Jarče.Nebo proto že sem nechtěla bejt mezii samýma holkama??Nebo na mě měla vliv ta učitelka???Škoda že jí nemáme...A co-učitelé sou všichni v poho (když teda uměj učit a je snima aspoň trochu sranda).Týden proběhl celkem klidně.Což na základce nebylo zvykem.Je zvláštní že sem ještě nechtěla být doma...
a vůbec-proč tenhle název? to "a musí být hnusně" ?páč dneska celej den prší a prší a prší!!! a jestl tohle bude i zítra ráno-ať dou s busem do háje...za těch 200 metrů co mám k busu-já fakt nechci zmoknout!ráno se piplám s vlasama a ono tohle.....hehe.....sakru!
Nikdy si nezvykejte že vás budou rodičové vozit do školy...
a něco na závěr..Já vim že tohle nikdo neposlouchá ale tohle by mohlo zpříjemnit zbytek dne:

Žádné komentáře:

Okomentovat