pátek 2. září 2011

Je to chůze po tom světě....

Tak tedy.Dnešek byl celkem vydařený,nikomu se nic nestalo a zjistila sem že ve třídě máme kluka kterej se mě a kamarádky bojí(tedy nevím nevím :) ).Tak 9 let Juda a 7 let lukostřelby...kdo by nás dvě chtěl naštvat :))Díky mojí nejlepší kámošce sem se dala do řeči se spolužákem...No-jsem jí vděčná.Díky ti děvče.
Jelikož máme velice hodnou třídní,skončila tenhle den o dvě hodiny dřív.Já aspoň měla čas se jít kouknout na základku a pozdravit pár učitelů.Zašli jsme si na kafe...zkrátka jsme se jen potloukaly.Poté sem ji doprovodila na autobus a šla za další kamarádkou.Stou sem se uchodila a teď mi nožky neslouží.Bolí mě pravej kotník a mám puchýř.Na pytel toto!Co udělaj tři hodiny chůze...k čertu stím! bolí to! ale což...chci jet pak na turisťák.
Tak zase příští týden....Víkend je k tomu aby se odpočívalo..tudíž v sobotu a neděli bych dokázala psát jen o tom kde sem byla.....
takže hezký víkend :))

Žádné komentáře:

Okomentovat