neděle 9. října 2011

moje nej :))

Tak tedy.jen Ať jí všichni znají :)) Toto je má nej kámoška.Jarka.Velká faninka Gipsyho a trochu cvok.Češtinu umí mnohem líp než já a zemák jí nejde.dokáže rozesmát a je hrozná dohazovačka :D Každopádně-jí zbožňuju.Je jedna z lidí kterých si vážím.Nějak přežívá moje někdy úchylný nápady :D Za což jí teda obdivuju....Proč o ní vlastně píšu.Ona je člověk s kterým potáhnu jedny stránky( jestli se na ně nevykašlem).A chci aby ste ji poznali aspoň takhle když né osobně.
Jarka je dosti aktivní.Stejně jako já vymýšlí různý...divnosti a akce.Je větší extrovert než já takže se dokáže bavit s cizíma lidma úplně bezproblematicky.Zvládá to,co já ne a naopak.Můžu jí říct všechno a nikdy to nevyzradí.Dokáže poradit a zvednout náladu :) A je jedinej člověk co mě viděl brečet :)) nebudu jí tu popisovat.Neumim to a neposedla mě můza.
Jarčo...Diky ti za všechno!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat