úterý 18. října 2011

salát aneb jabko s mrkví útočí

Hojte.
tak tedy-blíží se zima.Áha! mám postřeh! od soboty je námraza....tak mě to přinutilo zabrouzdat na pár webů s oblečenim...a přinutit se vybrat si svetr.A bingo! jeden krásnej,děsně rostomilej...prostě Japan style :))
Můj článek o krevetách mi Jarka komentovala docela pozitivně.hehe-koho by to napadlo....kreveta....jooo zase mám na ně chutě.Asi si pudu dáti další jabko....
Když už sem u toho....bude prosinec a já fakt nechci vážit po vánocích víc než teď.takže sem si něco přepla v hlavě,jakože do vánoc shodim pár kilo.No...jenže  mrkvovej salát po ránu....ajta krajta....a co....aspoň do sebe dostanu nějaký ten betakaroten..a v létě se konečně trochu opálim....jsem totiž bílá jak stěna...až na ruce tedy...no...a prostě mrkev a jabko.Sem holt praštěná..ale tyhle dvě věci jim snad jen ke svačině a možná k večeři....jinak vede rotoped a švihadlo :))
noo...já budu končit...a bacha na tohle:
přeju hezký večer a zítřejší den :))
PS.: jináč slavim 100!! náštěvnost :D díky díky...ale ta nula navíc by se jakože hodila

Žádné komentáře:

Okomentovat