pátek 4. listopadu 2011

I´ll be back!

Logická olympiáda...jako..Bylo to docela obtížný :D přijely sme tam( já,Dáša a třídní ),hodinu jsme pily kafe a kecaly....pak jsme se šli s Dášou zapsat...no..úvod a začalo to.Písemný test....10 minut sem nevěděla co mám dělat! to nepochopím..všichni píšou a já zbytečně ztratila 10 minut na práci..pak se mi zapl mozek tak to bylo v pohodě...ani nevím kolik sem z tohohle testu měla bodů....no dál..5 minut přestávka..tu sme prokecaly....a následovalo multimediální kolo ( nechápu proč se tak jmenuje... )..na tom sem to zabila...zakrouškovala sem odpověď o který sem si pak myslela že je špatná a ona byla správně...celkem byly 2...a já je škrtla...inteligent no....a bylo vyhodnocení...samozřejmě-všechno dostali gympláci..Sokolov,Vary,Ostrov a Cheb...a ISŠTE se neumístilo...já byla na 23.místě a Dáša byla o místo lepší :))
škoda...Příští rok je rozsekám :D

Žádné komentáře:

Okomentovat