čtvrtek 24. listopadu 2011

TMP a dvě hodiny rozchodu

TMP= Technické Muzeum Praha.
áno..škola nás vzala na exkurzi...tedy řeknu vám..nevím co sem tam ty dvě hodinyvůbec dělala...skoro hodinu sem byla u expozice Astronomie. Jistě-koho by nezajímaly auta,ve kterých se vozily prezidenti, nebo auta od úplně prvního do toho posledního.Nebo Motorky-ty taky docela ušli.jenže: sem holka kterou zajímá něco naprosto jinýho takže sem pak zalezla na výstavu propisek.Naprostej luxus! dále do expozice Tiskařství.joo vyrobyly jsme s holkama dárek třídní :D pak na výstavu zbraní...no..a pak co...hodinu jsem byla v oddělení astronomie...Nevím proč mě kdysi začala zajímat.

no..fotit se nesmělo..ani na mobil..jenže...zadržte mě :D
Dále byl dvouhodinový rozchod..no samozřejmě-kam jinam bych šla než směr Korean Shop s mojí nejlepší kámoškou!a že to bylo...v Korean shopu sem si zase nakoupila.dále jsme se šli juknout na ty krásný ceny v Korean haus(to je restaurace) a dále jsme chytli směr Tesco pro big Lollipop (který se mi před chvílí zlomilo  -_-).Pak volám spolužačce,v kolik to vlastně odjíždíme.A ona mi řekne že v 15:15 jedem.Já jak idit pospíchám..a stejně sme na bus čekaly dalších 15 minut :D
Ale den byl skvělej!! sice zima ale stálo to za to!

Žádné komentáře:

Okomentovat