středa 14. března 2012

Decoden

Přiznávám se, že se mi v poslední době začal strašně moc líbit decoden. Což u mě vyvolalo jakousi potřebu mít vše polepené kamínky. A zatím to odnesl mobil a před chvílí hřeben. A zatímco je mobilní telefon do modra, hřeben je polepen fialovou a růžovou. S kytičkami.
A jsem velmi ráda, že nejsem tak šílená, abych tím zdobila úplně všechno. Myslím, že nehty a nábytek zůstanou nedotčeny.  Ve svém původním vzhledu zůstane i větší elektronika. Ale ostatní nějak vyzdobím (hehe)
On si člověk při decodenu vyblbne. Může prostě vytvořit z kamínků (případně mašliček a růžiček ) hezkou ozdobu nebo vzor. A může to být naprosto cokoliv. Jen -  v případě mobilu nebo tak -  trochu myslete. Mobil si totiž nemůžete koupit každý den.
Takto dopadl hřeben... (omlouvám se za kvalitu fotky...ale mobil bohužel víc než 2Mpx nemá... )
Jediné, co potřebujete je lepidlo (já to teda lepila chemoprénem), kamínky pro tvoření (já je mám z Kiku ), nějaký předmět (vážně to může být cokoliv) a hlavně dostatek trpělivosti (protože já to lepila asi půl hodiny . v případě mobilu necelou hodinu ) .....a v případě smradlavého lepidla plynovou masku.

PS.: tohle chci mít jednou na stole

Tak přeju hodně štěstí při lepení a hezký den :))

Žádné komentáře:

Okomentovat