pátek 8. června 2012

My crazy character

Miluji šílené věci. Od oblečení k doplňkům. Ve šperkovnici mi perlí kraví, gorilí náušnice (ty krávy mají tak 6cm..) a jedny náušnice s auty (normální autíčko z Kinder vajíčka). Jsem ráda, že okolí moje výstřelky toleruje. Co bych pak dělala.
Ale je pár věcí, co asi jen tak neseženu. Tedy aspoň ne u nás.
Od té doby, co znám BAP, Jsem doslova...posedlá těmihle rouškami.



Jasně- vyjít s tím v Český republice na ulici, všichni si myslí, že jsem magor. Ale pořád říkám : Kašli na ostatní a nos si co chceš. V tomhle případě by to platilo. Asi i hodně.

Dále se mi nehorázně líbí pocvokované bundy. Ale nemyslím ty, kde těch cvoků je málo. Myslím extrémní počet. Nebo bundy, co jsou prostě.....barevné a při tom tak hezky okované.


Pokud takovou bundu, tak u Burrbery nebo jí ukrást Daehyunovi.
Každopádně- s bundou, která je hezky okovaná hroty....Myslím, že i v nacpané tramvaji a přeplněném metru by mi každý dal prostor :D

I u bot jsem pro šílenosti. Jenže většinu bych měla na výstavku.
...Jeremy Scott. Jeho okřídlené botky mě dostávají pokaždé, když je vidím. A co teprve ti medvídci ^^

Přísahám, že tyhle boty si prostě koupím. Koukám po nich už půl roku a jsem pro ně definitivně rozhodnutá.
Nebo heels s cukrkandlem? Ale tyhle botky bych si nechala vyloženě jako suvenýr. Bála bych se, že se to urve.


Trochu by se dalo zjistit, jaký styl mám tak nějak ráda. Jde to poznat :D

Žádné komentáře:

Okomentovat