sobota 18. srpna 2012

10 dní

10 dní... 10 dní od napsání posledního články tady na blogu a 10 dní do mích doplňovacích zkoušek. Mám 10 dní abych se vše naučila. Jen nevím, jestli nemám ten jeden rok opakovat. Stejně ty zkoušky nedám. Beru to ale z té dobré stránky. STZ se doučím takhle hravě. Fyzika, EKZ, chemie, biologie.. všechno bych si zopakovala. Navíc bych měla více času na povinnou četbu. Přečíst 60 knih za 3 roky s mou leností.. to se nedá. Když o tom tak přemýšlím, možná ty testy ani udělat nechci.
.....
předešlých 10 dní- Koupila jsem si šaty ^^ v H&M. světle modré. Byly zlevněné, tak jsem je vzala. A navíc poslední. A k tomu v mé velikosti ^^ A upřímně- jsou to mé první šaty, které mám v šatníku.¨Tedy- až na ty, co musím tak hezky upravit. K tomu jsem dostala botky od sestry... A samozřejmě nové číslo ELLE. Ještě mi chybí kabelka :D foto bych mohla mít příští týden, protože nevím, kde je foťák....a pořád mi nejde USB....
....
užívejte si víkend ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat