čtvrtek 30. srpna 2012

Asian food

Přiznám se, že na asijském jídle jsem poměrně závislá. Kdybych mohla, chodím do restaurace každý den nebo bych (kdybych to uměla uvařit) vařila každý den. Jenže rodiče... Nu což.. Stejně se grilované chobotnici nevyhnou. A ty skleněné nudle se zeleninou a kuřecím masem jim onehdy chutnaly ^^
Hrozně ráda koukám na Cooking with dog- japonská kuchyně. Dál projíždím různě blogy a stránky.. třeba simplerecipes.me  . Nebo korejská kuchyně ( korean-cooking.com ). Nejvíce (ano..) hledám na youtube.
.....
Nejvíce mi asi chutná jakákoliv forma tofu ^^ A nevím proč- ale jediné houby, kterých bych mohla sníst kila jsou čínské houby. A já houby do sebe dostanu jen jako řízky a to dost obtížně, protože jsou hrozně....rozvařené a měkké a mě to připomíná hrozně moc věcí... A čínské houby jsou.. (tedy aspoň mi to tak přijde) no- chutnají skoro jako maso. A upřímně mi nevadí že některá jídla pálí jako ďas (jako některým). A přísahám-  až budu zase v nějaké asijské restauraci, objednám si krevety ^^






A stejně- nejkrásnější a nejúžasnější je, když se vám to papání vaří přímo před očima ^^


Je před obědem. přeji dobrou chuť ^^


(fotky jsou z blogů a různých stránek)

Žádné komentáře:

Okomentovat