úterý 4. září 2012

Run, Minrae, RUN!!!

I´m very.. very...tired !
Jo- zlatá ¨Wookie přišla s nápadem jít si zaběhat. A já (kupodivu) souhlasila. jak hrozné to může být že? Asi jsem se přecenila.... Ona.... ona prosím běží... a já za ní pajdám!!! Ona má výdrž (totiž) .... A já? od odstěhování z Krásna jsem nesportovala.. A to jsem hrála fotbal...běhala každý den na hřišti. A teď?? Teď neuběhnu ani těch pitomých 50 metrů!!!!
Každopádně (a kupodivu) jsem nakázala Wookie, aby mě dokopala k volejbalu, tenisu a běhu vždy když se mi nebude chtít. ( ona je opravdu dobrá motivace :D )
Ale zítra.... to opravdu nevím :D Je volejbal..... A prý ten běh dáme taky.....(já umřu!!!!)
......
Budu si muset asi pořídit běžecké boty a sportovní podprsenky :D
Ať si to tělo užije, když už nemá ten sex.

Žádné komentáře:

Okomentovat