pátek 14. září 2012

Vintage zavazadlo

Asi před měsícem jsem byla u kamarádky na doučování kvůli testům za první pololetí. Dobře ten první den jsem se neučily. Šly jsme si koupit marshmallow a něco k pití, zalezly jsem do garáže a opékaly bonbonky ^^
Rozhlédla jsem se po garáži- spousta věcí kromě auta. V rohu garáže byla skříň, na které byly dva kufry. Jeden hnědý a jeden béžový. Zatoužila jsem najednou jeden z nich mít. kamarádka asi viděla ty jiskřičky v očích, toužící po jednom z kufrů. A tak popadla ten hnědý (v béžovém byl porcelán), šla do domu a zeptala se, čí kufr je. Náhodou byl její babičky (mimochodem- hrozně milá babička ^^) a ta řekla, že lepší ho někomu dát, aby ještě chvíli sloužil, než aby někde ležel, snášel se na něj prach a pak se vyhodil.
A tak jsem získala tenhle poklad. Není kožený.. ale to myslím není na škodu. Ta imitace je dost pevná.
A taky je dost starý.
A takto vypadá: 



Není nádherný? ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat