středa 24. října 2012

In coat

K tomuhle mě inspiroval můj spolužák. Je první kluk, kterého znám, co nosí kabát... Měl na sobě naprosto jednoduchý černý kabát, který vypadal.. dost elegantně. Přiznám se, že jsem si toho kluka zamilovala mnohem více než před tím... Dost si totiž potrpím na "muže" v kabátech ^^ A on vypadal tak krásně.
No nic.... Doufám že si tohle nikdy nepřečte o_O
...
Nevím proč v České republice kluci kabát nenosí..... Tedy- u nás na škole jsem jediná holka, která má kabát.... Asi se toho všichni bojí nebo co...Přitom to vypadá tak nádherně. Dá se kombinovat se vším možným... S většinou věcí vypadá kabát dobře. jen sehnat ten, který by člověku vyhovoval...
Pár fotek pro inspiraci.... Jsou to jen chlapci... o to lépe, protože jsem se pokochala... :D




A samozřejmě můj Bias nesmí být zapomenut :D
Choi Minho má taky styl :D

Já bych tak ráda viděla na českých chlapcích kabáty...... ^^ ale na to můžu asi zapomenout :D Přeci ti kluci nebudou vyčnívat z davu

Žádné komentáře:

Okomentovat