neděle 3. března 2013

Men´s clothing

Nějak se mi začíná líbit oblečení pro pány (hehe). A upřímně asi příště váhat nebudu a kopím si tu košili, co už dlouho chci. Pánská košile....Jednu mám a mám ji radši než tu, co mi dala maminka. Tedy.. aspoň je pohodlnější. Určitě si chci pořídit pánský svetr. už jen proto, že jednobarevné mají úplně všude. A nemusím se trápit s tím, že nemají mou velikost :D
Už vím, že až půjdu do pár obchodů s cílem koupit si šálu či tašku či něco, musím jít do pánského oddělení. Proč? Protože šály jsou obyčejné a jednobarevné, tašky nejsou přezdobené a.. prostě pro mě je dost těžké najít něco, co by se mi líbilo.

Má představa o tašce (kabele..) je asi takováhle:
Něco na způsob Lanvin...

či Bonastre...


Stejně bych brala něco od Le Premier. Nejlépe.

Co se týče kabátů.. Jeden by tu byl ^^ Viděla jsem ho, když SHINee měli vystoupení na Sherlocka. Minho měl ten kabát na sobě. A od té doby o kabátu sním.. a sním.. a sním...a vypadá takto:


hmmm..... Krásný ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat