pátek 6. prosince 2013

Forest and deers...

Poslušně hlásím, že mi ve středu bylo 18 ^^ Narozeniny neslavím a ani první den mé plnoletosti nebyl výjimkou. .. To bylo info číslo 1.

Tento týden svět truchlí nad ztrátou Paula Wolkera (a truchlí se nějak zapeklitě moc-tedy aspoň na fb) a Nelson Mandela (nad ním na fb netruchlí nikdo..A přitom byl víc než Wolker)... To bylo info číslo 2.

A info číslo 3.....
můj plán do budoucna- má úžasně domyšlená cukrárna a kavárna....Má velikého konkurenta.
Začal se projevovat vliv školy. už to není jen tmavě zelená (kterou jsem mimochodem kdysi zrovna nemusela), ale začínám si představovat, co bych s tímhle oborem mohla mít. u toho prvního bych byla asi věčně uhnaná...Protože být celý den zavřená v pekárně a péct pro všechny cupcaky, muffiny, různé koláče, dorty ke kávě..sušenky...Asi bych padla.
Ale taková obora....S jeleny, muflony, daňky...Mít 50ha (což je mimochodem normální velikost obory) lesa, kde by tahle zvěř byla...Přikoupit k tomu později kus lesa a vydělávat na těžbě.. Či mít rybník a prodávat vánoční kapříky...Vlastnit dům u lesa, být věčně v klidu....(a má třídní mi řekla, že když budu mít oboru, bude mi pomáhat se o to starat). Zní to krásně. 

A teď se jen rozhodnout. 




Nevím, takové idylce nelze přeci odolat


A navíc.. představa, že šéfuji půlce své třídy, je vskutku nádherná.

Žádné komentáře:

Okomentovat