sobota 4. ledna 2014

Čokoládové muffiny

K narozeninám, přesně před měsícem, jsem dostala formu. A protože jsem se dnes po obědě nudila a rodiče jsou pryč, rozhodla jsem se jim upéct takové překvapení. Dnes jsem upekla své první muffiny.
A povedly se ^^
Jen příště dám o něco víc kypřícího prášku.

Dělala jsem je podle receptu na 6 muffinů. A protože forma je na 12,dala jsem tam toho tedy víc..logicky :)

Čokoládové muffiny
na 12 kousků

260g hladké mouky
120g cukru
1 1/2 lžičky prášku do pečiva (já tam dala jednu....1-2 lžičky...)
2-4 lžíce kakaa (záleží, jak tmavé ty muffiny chcete)

2 vejce
80g rozpuštěného másla
240ml mléka

Sypké přísady se smíchají. Zvlášť se smíchají tekuté přísady.
Rozehřejete máslo a nalijete do něj mléko. Tím se máslo zchladí a mléko ohřeje. Pak se zašlehají vajíčka (stačí vidlička). Obě směsi se promíchají.
Připravené košíčky ve formě se zaplní do poloviny, dá se kostička čokolády (kdesi jsem viděla i karamel..)
a zakryje se zbytkem těsta.
Peče se 20 na 180 (záleží ale na troubě).





Žádné komentáře:

Okomentovat