středa 1. února 2012

I overslept!

Kdysi jsem si stále říkala: nikdy nezaspi... až do dneška. Dnes se vzbudím, cítím se krásně, protože sem se pořádně vyspala, kouknu na hodiny... a ejhle! Místo času 6:20 je 7:20! Ano.. poprvé v mém životě jsem zaspala. Je to zvláštní.... nevím, jak jsem to udělala. Což mě docela prudí..že nevím, JAK jsem mohla zaspat.... Aha! Jeden s faktů je fakt, že jsem si nezapla budík. Ale každodenní vstávání ve stejnou dobu si u mne vytvořilo návyk... vždyť i o víkendu vylézám z postele v sedm!... A teď najednou nevstanu??? Kruci.... Teď dilema,mamka mi dává na výběr- jít nebo nejít do školy? Když budu ve škole, budu tam sedět a vzdělávat se. Když budu doma, budu uklízet a balit knížky. Zřejmě budu doma a balit knížky. Abych to nemusela dělat pak. Hold... doufám, že už nikdy nezaspím...

PS.: Ale lehla bych si zase -_-
Tak se mějte :)

Žádné komentáře:

Okomentovat