středa 1. února 2012

Po dlouhé době...

...jsem si zase koupila Marii Claire. A stále je mezi mími oblíbenými časopisy. A pořadí nehodlám měnit. Na prvním místě je Marie Claire, na druhém je One a na třetím je Elle. Už jen čekám, až si koupím Vogue.Ten myslím tohle pořadí naprosto změní...
A teď něco z mích úspěchů ( nebo vzpomínek?) ...
Když jsem poprvé držela Marii Claire, byla jsem docela šťastná. Cítila jsem se jako dospělá (ehm..jo, takhle to bylo ) . A vím že to byl právě tenhle časopis, kde jsem se dozvěděla o tom snad nejstylovějším člověku jménem Bryanboy, narazila tak na Invogue a spol. A právě tenhle časopis mi jaksi řekl, že se mám o tu módu přese jen více zajímat. A tak se stalo.... Nevím proč, ale tenhle svět mě nechává vyblbnout se. Se vším co najdu. S barvami, obrázky a vzory. Hold....stalo se.

Žádné komentáře:

Okomentovat