pátek 25. května 2012

Sbírka trofejí

Je docela zajímavé sedět 6 hodin v místnosti s parožím. To sako jsem odmítla si obléct. Plavala jsem v něm.
Za těch 6 hodin jsem se pokochala trofejemi, dočetla knížku, kterou jsem se 3 měsíce chystala dočíst, 2x jsem si pustila dokument o lovení zvěře v Africe (všechno tam lovili lukem a já lukostřelbu miluju) a poslední hodinu jsem si hrála na klavír. Pak jsem šla domů. a řeknu jedno : asi jsem si zničila nohy >_< v těch botkách se to nedalo vydržet!
Zpět k trofejím. Všechny pochází z Karlovarska. Je tam spoustu jelenů Sika a ještě více srnců. Mufloni, daňci, čeští jeleni lesní ( jeden stříbrný -třinácterák) .
PS.: Z fotek by mělo být jasné, na jakou školu chodím....


 ( jelen lesní - stříbrná trofej )




ještě když tam byla kamarádka. Jsem ráda že tam tu hodinu byla se mnou

Žádné komentáře:

Okomentovat