pátek 11. května 2012

Třicítkové horko

Dnes...je 30 stupňů, horko...dusno. Bolí mě hlava. Z dusna. Ještě že mě nikdo nenutí nikam chodit nebo jezdit.
Mám ráda teplo. Opravdu hodně.Ale někdy to je takový hnus, že to není možný..Jako třeba dnes. Sedím tu (no- spíše ležím) u počítače a nevím co mám dělat Smažím se tu ve vlastní šťávě. Ani to okno otevřené dokořán prostě nefunguje tak jak by mělo. Ani nefouká. Kéž by aspoň to.
Kéž by byla konečně dodělaná zahrada. Bych v tomhle vedru mohla jít aspoň škvařit se ven. A trochu se ogrilovat (nebo  se připálit). V tuhle chvíli bych chtěla být někde u vody, pít něco s ledem a povídat si s kámoškou..Ani jedno se mi dneska nestane. Led doma není, kámoška doma není... Tak co mám dělat??

Ano prosím..Takto bych si ráčila představovat dnešní den....

Vy si dnešek užíváte doufám mnohem lépe než já...

Žádné komentáře:

Okomentovat