středa 1. srpna 2012

Home decorations

Zřejmě mě bude čekat další stěhování :D Stejné městečko, jen o pár domů dál. Tak začínám znova přemýšlet nad pokojem. A taky jsem to domyslela.
Pokoj bude vymalovaný bílou a modrou. Dvě stěny modré, dvě bílé. Tam kde bude stěna bílá, bude modrý nábytek, tam kde bude stěna modrá, bude zase bílý nábytek. Na jednu stěnu bych chtěla opravdu velké zrcadlo, vedle kterého by byly stojany s oblečením (Mám radši oblečení na ramínkách než ve skříni). Myslím, že police na knihy nabarvím červeně (nebo na růžovo?). Červené (nebo růžové) nejspíš budou i závěsy.
Přejdu k doplňkům. Většinu dekorací si zřejmě vyrobím. Baví mě vytvářet různé věci a aspoň se zabavím. Určitě bych chtěla v pokoji mít několik skleněných váz. A pár skleněných lahviček. Něco zajímavého na stěně. Pár obrázků neuškodí. A myslím, že můj Bias bude zhlížet z nástěnky. Dále pár svícínků, možná koberec (nevím jaká je tam podlaha).
Nábytek....se tedy přebarví na modrou a bílou. Určitě chci nějakou menší komodu, malou skříňku a stolek na ta má líčidla. Nad tím stolkem by bylo další zrcadlo (nějaké menší).
....
Do toho pokoje chci přesně něco takového:





PS: jen doufám, že to nezkazím....

Žádné komentáře:

Okomentovat