čtvrtek 2. srpna 2012

Jak mám ráda čaje

Začnu něčím jednoduchým....
Čaj s mlékem
Když řeknu, že miluji čaj s mlékem, začne si většina lidí ťukat na čelo. Nevím proč. V Anglii se pije normálně. To jen u nás je ta společnost daná na čaj bez mléka.
Příprava je snadná že : černý čaj se zalije vroucí vodou, nechá se 3-5 minut vylouhovat a pak se do čaje nalije mléko. 6 minut a mám yummy čaj.
(bbc.co.uk)
Ke snídani- bagetka, malinová marmeláda a máslo- dokonalá snídaně

Bubble tea
Tohle je pro mě už závislost. Nejradši mám čaje s příchutí. Ibišek je moc dobrý ^^ a mango kuličky... Yummy!!  A na tom kelímku je vždy nějaký roztomilý obrázek ^^ (A ten, co ve Varech bubble tea prodává je tak...hezký ^^)
Příprava... nevím jaká je.. Základem je zelený nebo černý čaj, do kterého se dá buď ta příchuť nebo mléko nebo něco něco takového. Dá se to zamíchat a mezitím se do kelímku dají ty kuličky ^^ a pak se to zalepí folií s nějakým obrázkem ^^ A vypadá to takto:
(vypecky.com)

A......dal mě nic nenapadá :D

Žádné komentáře:

Okomentovat