čtvrtek 2. srpna 2012

Jídelní hůlky

Upřímně- čínské polívky, čínské nudle, Udong nudle a další asijský nudle jím pouze hůlkami...Ono to ani jinak nejde. Už jsem si na hůlky zvykla.
...
Jídelní hůlky...tedy- každý mi říká, že jíst hůlkami je hrozně těžké. Já nevím, co na tom všichni vidí těžkého.








Každý je stejně drží jinak.
Hůlky mohou být zdobené, nezdobené, barevné, spojené, nespojené a pak jsou nerezové ( A to jsem ještě našla hůlky alá světelný meč ze Star Wars :D)
Původní čínský výmysl se nesl do dalších částí východní Asie. A odtud do dalších částí planety. Čínské hůlky jsou delší než ty japonské. A vědci zjistili- cituji- že při použití jídelních hůlek se pohybuje přes 30 kloubů a až 50 svalů!
A některé hůlky se prodávají i se lžičkou! ^^
(Já chci korejské hůlky ^^)

Asi tenhle článek už ukončím.. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat