čtvrtek 27. září 2012

Evening

Taky někdy večer říkáte si, že chcete být lepší? Že chcete mít vše lepší? Na mě teď padla "nechutná" představa dokonalého života, který budu mít jen hodně těžko. Jedno přání se mi ale teď z poloviny splnilo a sice Dokonalý večer, kde brutálně prší a já si piji čaj a prohlížím Tumblr. Ještě mi tu chybí sušenky a notebook a je to dokonalé.
Asi jsem naivní, chci něco, co budu mít sakra těžce.
Má představa o Dokonalém ránu: Vstanu ve světle modrém pyžamu s medvídky, natáhnu na sebe sněhově bílý župan, sejdu z pokoje do prostorné kuchyně, udělám si čaj s mlékem a ke snídaní sním malinový koláč, který jsem včerejší večer upekla.
A Dokonalý večer: Prší nebo padá sníh. Sedím na gauči a dávám si šálek horké čokolády a jím makronky. Na klíně mám notebook a čtu nějaké blogy. Prohlížím tumblr a nové obrázky korejské módy. Přestává mě to bavit a tak si beru knížku. Edgar Allan Poe je pro mě významná osoba co se týče hororů. Dočítám Havrana a pak jdu spát....

Jo já vím. tohle se mi splnit ještě může. Jenže to další už asi ne. Nevím, asi jsem náročná. Ve všem. Co se týče právě života, či oblečení... nebo partnera..... jsem vybíravá. Chci to nejlepší! Ale to chce hodně lidí. Pak se spokojí s tím co se jim dostane. Já ne. Nemám ráda když mi něco nevychází a nerada se přizpůsobuji.

Dnes jsem se vypovídala už nějak moc...
Good night my beautiful world!

Žádné komentáře:

Okomentovat