sobota 22. září 2012

Vancaro po druhé

Z Příbrami mi sešlo, protože je zima a prší. Tak si sednu zpět k počítači.
....
Vancaro. Onehdy jsem o tom nic moc nenapsala že? Tak jo. Nějak se rozepíši.
Doplňky od téhle firmy mi přijdou veselé, dokáží probudit dojem..luxusu (aspoň hodinky s lodí a rybičkami mi tak připadají). Hodinky jsou skvělým dárkem. A dají se nosit taky kamkoliv (jen si vybrat tématiku). Jsou hezky zdobené, ale u některých mi přijde že je to nazdobené trochu moc.
Mají moc hezké prstýnky ^^ Zvířátka se mi hrozně líbí a jako prstýnek se špatně shání. Co se týče řetízků, náramků a náušnic, je to (na pár výjimek) stejné jako jinde. A kryty na mobil... neuvěřitelně nádherné! ^^ Co se týče krytů na mobil, jsem pro přeplácanost :)) Jen mě štve že ty kryty jsou na iPhone a ten nebudu mít hodně dlouho....
Sady (náušnice a řetízek) jsou taky moc hezké. Myslím, že moc hezky oživí jednoduchý outfit. Nejvíce se mi líbí sada se zlatým klíčkem ve stříbrné barvě  ^^
Mám trochu podezření, že ty šperky.... budou s polodrahokamy (a i s drahokamy..?)...pozlacené, stříbrné....Teď jsem našla náramek se zirkonem o_O Jistě vím, že Vancaro hojně používá Měsíční kámen.
Teď ale už prezentace :))

(Alloy plated 18K gold key in carcle jewerly set)

(Swan moonstone 925 sterling silver plated rose gold antique stud earrings)


(Lovely rabbit Tuzky 925 silver marcasite handmade pendant)

(Red natural agate 925 sterling silver handcrafted vintage bangle)

Teď můj favorit ^^
(Large gold crawling pangolin ring)

Krytů sem dám několik. Jsou vážně nádherné

 (New hand made pearl cute bear hard case fo iPhone 4/4s, Two colors available)

 (Fashion Eiffel tower and flowers design hard case for iPhone 4/4s, Four colors available)

 (New leopard head rhinestone compatible with iPhone 4/4s, Two colors available)

(Fashion vintage photo design colorful crystal hard case for iPhone 4/4s)

(New resin flowers design hard case for iPhone 4/4s, Four colors available)

And now watches ^^
(New coffe life theme polymer clay novelty watch for women)

(New Lucky sailing boat crystal quicksand fish stainless steel band women´s watch)

(New arrival colorful crystal quicksand Eiffel tower style stainless steel band watch for women)


(New vintage white dream cat theme polymer clay novelty watch)

(2012 new fashion plaited leather vintage women´s watch)

(Fashion luck ceramic bracelet watch for women 2012)

(2012 new cutout swan style women´s fashion watch)

(2012 new big case style snowflake fashion women´s watch)


Nevím, zda budu mít do února tolik peněz, abych si těmi hodinkami udělala k svátku radost. Jsou nádherné! Ty poslední vypadají v modré barvě tak překrásně!
Určitě bych je doporučila jako zajímavý doplněk. Hlavně ty hodinky ^^

Have a nice day!

Žádné komentáře:

Okomentovat