sobota 29. prosince 2012

Konečně!!

Yeah!!! Konečně jsem to stihla! Jede tu Gayo Daejun!!! (Nikdy jsem nestihla nic live)
Korejská show, kde se vystupují skupiny a solo zpěváci. Něco jako náš.... Slavík nebo tak. A SHINee vyhráli cenu skupiny roku!!! Woo-Hoo!!! Congratulation guys!!!
T-ara je na scéně se songem Sexy love!! Jak já tu skupinu tu skupinu nemám ráda :D Stejně čekám jen ba Big Bang, EXO, Super Junior, B1A4, SHINee a dalších několik skupin...... Holt si asi počkám.

Jsem tak ráda, že jsem to stihla live!!!!! v Soulu mají právě půl desáté večer!

Teen top!!!! Teen top!!!!
Stop stop breaking my heart!!  ( I love you girl) Stop stop breaking my heart (I need you girl)

Chovám se jak trhlá fans.. :D

Záběr na Super Junior a Eunhyuk má červené vlásky! :D Jemu taky sluší všechno.... A právě jsem viděla Infinite ^^

A 15 minut s Mystic White + jejich vystoupení ^^

-o 2 hodiny později-

Dramatic blue měli skvělé vystoupení


Stejně tak i Boyfrined ^^










Žádné komentáře:

Okomentovat