neděle 13. ledna 2013

Nevím co I.

Absolutně už nevím o čem psát. Zatím. Do doby než budu mít čas. Na něco. To taky ještě nevím. Já toho teď moc nevím. A za to že toho tak málo vím, vděčím své hlouposti (Jak řekl jeden člověk- nevím kdo to byl). Docela trefné ne?
Na začátku ledna jsem četla v knize citátů a tahle věta mi nějak zůstala v hlavě. Spolu z dalšími asi třemi citáty.
A když jsem u četby. Mám rozečtený jakýsi román, napsaný na konci 19. století, odehrávaný ve francii a v České republice vydaný v roce 1907. Víc jak sto let starý. A je to zatím docela dobré čtivo.
Jinak- Pokud si mě bude chtíti někdo přidat na Google+, může. Chodím tam teď nějak moc často.
Mám týden na jedno velké rozhodnutí, co změní můj studijní život. Ale to všechno (možná) až po dořešení.
Rozvěsila jsem po pokoji sestřiny obrazy a vypadá to moc hezky. Tak až najdu foťák, vyfotím a dám.

Aaah.... Psaní o ničem je tak skvělé :D

Užívejte zbytek neděle a krásný začátek nového týdne



Žádné komentáře:

Okomentovat