úterý 22. ledna 2013

Páteční Kolonáda

Určitě jste jednou jeli do nemocnice s někým koho máte rádi že. Kamarádka spadla na schodech u školy a spadla na ruku. Druhý den jsem sní jela na chirurgii do karlovarské nemocnice, kde se naštěstí dozvěděla, že ruku má jen naraženou. Když jsme odcházely, okomentovala to slovy "Mají krásného doktora". No- je to pravda, ten doktor byl opravdu.. sympaťák..... ehm... Abych neodbíhala- shodly jsme se že půjdeme na kafe, které si vezmeme na cestu a budeme při procházce papat koblihu. Ano.. Krásný zážitek. Ale na to, co přišlo pak.... Ti holubi na kolonádě jsou zvyklí na ledacos. Hlavně na to, že jim všichni něco hodí. Náš případ. Boomie jednomu hodila kousek koblihy. během pár vteřin jich tam bylo sna 30 a obě jsme obětovaly tu koblihu. Na Boomie byly uspořádány nálety a mě doslova obsadili. Jeden si sedl na mou botku a druhý na ruku. Jen škoda, že nebyl foťák. ti holubi byli tak krásně vypasení!! Zachránil nás až jeden malý klučina, který jim začal házet brambůrky. Radši jsme tedy utekly a šly dál. když jdete směrem k Puppu, jdete takovou ulicí kde jsou samá zlatnictví, prodejny bot... A tak najednou jsme potkaly jednoho..chlapce. Pomáhala v jednom z těch obchodů. Měl zrovna přestávku, tak si šel zakouřit. potkaly jsme ho a.... "Děvčata, máte kávu? Vy máte kávu! já mám rád kávu!" Zasmály jsme se tomu. Kdo by ne? Šly jsme dál a zastavily se až u jedné z výloh, kde jsem se zasekla u kabátu od Ralpha Laurena a dále u kabelky od Michaela Korse. rozhodla jsem se, že si tu kabelku (nebo aspoň podobnou) na konci léta seženu a koupím. 
Prošly jsme halou s vřídlem a šly zpět stejnou ulicí, kterou jsme přišly. A co se nestane. Prodavač byl uvnitř prodejny, koukal ven a když nás zahlédl.... Tak krásně se usmál ^^ Řeknu pravdu- od toho pátku mluvíme o prodavači bot pravidelně. už mám důvod se tam zase vrátit. A snad mu tu kávu i koupíme :D

Tak si užívejte týden :)


Žádné komentáře:

Okomentovat