sobota 16. března 2013

In Carlsbad

Po dlouhé době jsme si s Wookie vyrazily někam společně. Ona byla na recitaci, já jsem na ní zase čekala hodinu v knihkupectví u poezie a divadelních her.
Koupily jsme si v kafíčko a vyrazily směr Kolonáda. Musím říct, že jsme se zastavovaly.. ehm.. hlavně u zlatnictví. A pak jsme došly na kraj ulice s obchůdky... a vlezly do....Ralpha Laurena. Kde byl společně s Klainem. A Korsem. Musí se nechat, že tady zákony schválnosti byly. nejvíce věcí se vám líbí, když u sebe nemáte peníze :D Obdivovaly jsme halenky, boty a pánský kabát a říkaly si že by si ho měla jedna určitá osoba koupit. Raději jsme odešly.. Bůhví, na čem by se mi vytvořila závislost teď... Prošly jsme kolem dalšího zlatnictví. Dále kolem Puppu a Pupp kavárny směrem k Plaze. A cestou....Jaká škoda, že jsem ty deštníky nevyfotila! Deštník v jednom pánském obchůdku. S kachní hlavou!!! V tu chvíli jsme si s Wookie přísahaly, že si ho koupíme. Wookie orla (či co to říkala) a já tu kachnu.! 
Prošly jsme kolem Plazy, při čemž jsem pozdravila jejich vysokého a nádherného vrátného. A nakonec jsme skončily u anglického nábytku. Poslední zastávka tou malebnou ulicí.
Cestou zpět jsme se zastavily u Bati. Ano.. a to bychom nebyly mi, abychom si něco nevyhlédly...
....
Skončily jsme v čínské restauraci. A daly jsme si sushi... A ano. Ten asiat co tam byl byl fakt.. krásný ^^ A vypadal jako Kai z Exo!! :D Dokonce jsme sebraly odvahu a řekly mu to ^-^ 
O malou chvíli později volal Wookie tatík. Říkal, že nás vyzvedne a pojede se ještě do Globusu na jídlo.... Nice. obě jsme v sobě měly sushi a ono ještě další jídlo. Upřímně nechápu, jak do sebe Wookie nasoukala dva kuřecí řízky a bramborovou kaši + dezert....
Pak jsme hned jely do Žlutic. 
A dnes hlídá Wookie svého mladšího bratra. Tak se za ní možná zastavím...
....
Užívejte víkend ^^

 (Wookie)
 (me)
(My obě)

Žádné komentáře:

Okomentovat