úterý 26. března 2013

30 dní dřepů


Tohle běhá už delší dobu na Facebooku (a všude možně jinde..). A pokud jste ho ještě neviděli, určitě vás v nejbližších dnech dostane.
Mě dostal... včera jsem začala. A doufám že mě to neomrzí. Blíží se léto a je fakt, že bych ráda vypadala dobře. Má třesoucí se stehýnka nejsou zrovna pěkná..... Tak doufám že mi to pomůže.
...
Dá se říci, že mě cvičení v poslední době baví. Skvělé načerpání endorfinů. jen je problém si to nadšení udržet. Cvičila jsem skoro celý leden... pak mě to opustilo.. a teď to na mě zase padlo.
Cvičím hlavně na nohy a ruce. Jistěže- na břicho taky, ale zase ne... Navíc- pokud děláte pánské kliky, posilujete i břicho (aspoň mi to tak přijde, protože pak mě bolí naprosto celé tělo...).
...
Pokud jde o sport... Doufám že mi (konečně) dopadne ten tenis. A v létě se dokopu k běhání. měla bych nějaké sporty dělat.. už mě nebaví sedět doma a nic nedělat.

....
PS: Co vy a sport?

Žádné komentáře:

Okomentovat