neděle 31. března 2013

Víkend ve Varech

Na víkend jsem skončila u Wookie. Je zajímavé, že tenhle článek píšu hned po napsání článku na naší společnou stránku... No nic.

zatím jsme dost fotily, fotily, mluvily, fotily..... A vyprázdnily peněženky... Za výborné kakao s výbornou cenou. Ale nejen za kakao. Já si koupila vychytávku na drdoly v H&M a Wookie si koupila čapku v NewYorker. Docela jí sluší. když pod ní schová všechny vlasy, vypadá jako kluk (kam se hrabe Sulli)
Minule jsem se zmiňovala o vrátném u hotelu Plaza. Ono mě poznal ^^ Zajímalo by mě, v kolik mu končí směna.
Ještě nás čeká jedno odpoledne, než mě vyzvednou rodiče. To půjdeme stejnou procházku jako včera. A předevčírem. A před dvěma týdny.

 Dost řečí! Více info na K-copy style (náš společný blog)

 (me-Wendy)
 (Wookie- Carry)







(Docela jí ta čapka sluší ne?)

Sedím v kavárně a píšu, zatímco Wookie plave. JAk krásné, když nemusím cvičit...

PS: už jsem říkala, že jsem si včera hrála na Minha ze SHINee? Na dream girl jsme oba dali 90 kliků! Já teda holčičích.. On pánských.. holt..

Užívejte víkend.


Day 1 : Me: C&A pants, scarf- ELLE, shoes- NewYorker
           Wookie: Trenchcoat- F&F, shirt- H&M, shoes- CCC

Day 2 : Me: Trenchcoat- F&F, pants- C&A, shoes-CCC, shirt- handmade
           Wookie: jacket-Kenvelo, shirt-H&M, shoes- adidas, bag- Reserved, cap- NewYorker


Žádné komentáře:

Okomentovat