středa 27. března 2013

Where is spring?

Je konec března a ona je pořád zima.. Jako kdyby byl prosinec.. To počasí si prostě dělá co chce >< už mi to leze krkem. Aspoň že o víkendu mám být trochu teplo... Ve varech to nějak přežijeme.
...
Až bude teplo a sluníčko, půjdu uklízet zahradu. Musím nějak vyhrabat ta jablka z pod jabloní. Vysázíme s mamkou mrkev a salát. A věnovat se růžím ^^ Jsem ráda že je nemusím kupovat. A už jsem se zmiňovala, že nám na zahradě roste hroznové víno?


...
Co se týče oblečení a doplňků... sázím (jako každý rok) na pastelové barvy... i když... kdo ví, co si zase koupím.
přiznávám, že se mi nejvíce líbí kolekce Ralph Lauren. Takže se inspiruji hlavně touto značkou.. A taky Gant.




Ralph Lauren je prostě dokonalý ^^
(PS: všimly jste si, že byly zapojeny klobouky?)
Co se týče doplňků... na scénu přichází masivní náhrdelníky.
A zlatá...
A.....
....začínám mít pocit, že letošnímu jaru vládnou Indiáni...


......
Užijte si dnešní den

PS: UŽ ZASE SNĚŽÍ!!!!!! >_<

Žádné komentáře:

Okomentovat