čtvrtek 22. srpna 2013

Spony do vlasů

Občas mě něco chytne. Většinou to je nějaká šílenost, občas něco, co ostatní nenosí a jsem tak jediná.
Teď to jsou spony do vlasů, klobouky a steampunkové doplňky.

Když se rozpomenu.. má první spona do vlasů byla velká černá sametová mašle s drobnými bílými puntíky a francouzskou sponou. Stále jí mám. Dala mi jí před jedenácti lety mamka. Druhou sponu jsem si koupila asi před pěti lety na jedněch trzích. Vlasy mi různě poletovaly a ofina mě začínala štvát. Tak se šla koupit ručně tepaná spona. Ve tvaru rybičky a s jehlicí. A tu rybičku teď nosím skoro stále.
Když tak uvažuji- chtěla bych jich mnohem více. je to moc hezký, příjemný doplněk. Může opravdu dokonale oživit to, co máte na sobě. A nemusíte mít na sobě žádný jiný doplněk. Spony bývají masivní i malé, zdobené korálky či celodřevěné a kovové. A dají se vážně nosit snad ke všemu, pokud je (jako i další doplňky) nosit umíte. Podle mě je to stejné jako s oblečením. Ne každá barva sluší všem. Ne každé zdobení spony sedí všem.
Pokud hledáte opravdu originální doplňky, poohlédnete se- ano- na Fleru. Tam je všechno. A spony tam jsou opravdu nádherné.
Osobně mě zaujaly tyhle:

SharkaE )


roseen )



Co vy a spony? Nosíte je?

Žádné komentáře:

Okomentovat