pondělí 2. září 2013

Nový školní rok + .....?

Dnes... znovu.. začal školní rok. Úspěšně hlásím, že jsem ve třetím ročníku střední školy. A chystám mít vyznamenání!!!! Vyznamenání v prvním pololetí je má motive na vyznamenání v druhém pololetí. A za vyznamenání ve druhém pololetí mi máti zaplatí půlku VIP lístku na Prague fashion week. Yoohoo! Máme spoustu nových předmětů- Myslivost, Ochrana lesního prostředí, dokonce ekonomii. A další a další...To znamená, že v pondělí je škola do čtyř odpoledne.
Hezké je, že věci, jako výuka, beru robotickým způsobem. Zkrátka poslouchám, nekecám, píšu, učím se. Poslouchám, nekecám, píšu, učím se. A stále dokola. A pořád a pořád a pořád. Tenhle rádoby program v mém mozku mi zajišťuje oblibu u učitelů. Nejsem tím tedy navyklá a nemám potřebu používat taháky. A to znamená, že si vše pamatuji o trochu déle. Takže si to neustále pak opakuji. A u maturity to pak zvládnu.
Teď mě napadá- třeťák uteče docela rychle.... Pak jen čtvrťák a maturuju!! A pak konec. Pak začnu pracovat. Mám skvělý plán! To nikdo u nás nedělá.A víte co mě k tomu navedlo??? Hra!!! Ano vážení- hrozně jednoduchá online hra!
.......
Co se dělo o prázdninách..? Přečetla jsem 5 knih. A pekla koláč a sušenky. A vypila moc kafe a čaje s mlékem. A seděla na Wowku. A chodila na procházky. A cvičila jsem. A válela se na gauči. A poslouchala jazz a kpop. A byla u babičky. U kamarádky. Uklízela jsem. A malovala..... A sbírala brouky učitelce do sbírky (!). Kterou odevzdávám zítra...


Užívejte začátek nového roku. Mějte hezké známky. A skvělé dny. A úžasná rána. A ještě lepší večery.


A ano- mám nějak moc endorfinů....


Prostě užívejte září!!! podzim je zde!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat