pondělí 23. září 2013

Jelení kov a čapka

Mám slabost pro jeleny, bažanty, lišky a bůhví jakou další lovnou zvěř. Je to zatím jediná oblast, kde se na mě ta škola opravdu podepsala. I když... onehdy jsem viděla skvělou zelenou košili.... se štrasem na prsních kapsách. Má myšlenka (ježíš, ta by se hodila do školy!) byla sice zažehnána. Ale zvědavost, jak by se na mě asi podívala moje třídní, by byla za všechny prachy.
Zpět k věci. Mám ráda jeleny. Je to nádherné zvíře. A na špercích či doplňcích vypadá nádherně! Mám pár kousků, které sem dám později... celou smečku zvěře, co mám doma. Našla jsem několik kusů, které bych si doufám mohla pořídit do konce.. maturity (nebo alespoň něco podobného). Zde jsou:




Chce to přeci i něco hrozně cute ^^




Kov je za mnou... a co ta čepička??

Žádné komentáře:

Okomentovat