čtvrtek 26. září 2013

Lovecké rojení?

Hi everyone!
Today.. I have some hunting.... jewelry.
...
Končím s mou angličtinou...Nedávno jsem psala o jeleních špercích a čepici. nevím jak s těmi jeleny ale jelení čapku budu mít. Má maminka se rozhodla, že mi jí uplete a parůžky uháčkuje ^^ Byla stejně uchvácena jako já!
Ale dále... taky jsem psala, že jsem si objednala z votocvohoz.cz...Jelení náhrdelník... Věřte nebo ne (ani já tomu nevěříš...) Našla jsem ho na sheinside. Za necelých 11 dolarů (kupovala jsem ho levněji ^^). Kamarádky mi včera při otevírání balíčku řekly, že je to kýč... ale musí se souhlasit, že nosit to potřebuje trochu odvahy (hlavně v naší krásné České republice, kde všichni všechno "tolerují").
Takže v jelení sbírce mám prsten
(Gate)
jelena na krk


(tenhle z votocvohoz.cz.. nebo sheinside
A jelení náušnice 

A pak ještě další lovná zvěř...Kromě veverek.

(Reserved)
A plánuji toho koupit více.... jen se zatím nic neobjevilo. V zahraničí budu hledat, jakmile budu mít Mastercard....

Žádné komentáře:

Okomentovat